Utrzymywanie pogotowia technicznego wod.-kan, elektryka

Zapytanie Ofertowe 

 

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Słoneczne Wzgórze” w Kielcach składa zapytanie ofertowe na podjęcie współpracy na utrzymywanie pogotowia technicznego w zakresie obejmującym zasoby mieszkaniowe i lokale użytkowe w zasobach Spółdzielni:

 

Zakres prac:

- obsługa w zakresie prac hydraulicznych i elektrycznych w dni powszednie w godzinach 15:00-7:00 oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta

- przyjmowanie informacji o awariach sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej oraz centralnego ogrzewania

- w razie wystąpienia awarii niezwłoczne zabezpieczenie miejsca wystąpienia i niezwłoczne usunięcie awarii tak, żeby nie powodowała zagrożenia dla życia i zdrowia mieszkańców oraz nie powiększała szkód materialnych

- czas przystąpienia do usuwania lub zabezpieczenia usterki nie większy niż 2h od zgłoszenia awarii.

 

Realizacja przedmiotu umowy następować będzie z użyciem narzędzi, urządzeń oraz wszystkich niezbędnych materiałów, które zabezpiecza na własny koszt Wykonawca.

 

Szczegółowych informacji udziela Dział Techniczny w godz. 8:00 do 14:00 , tel. 41 331 13 57 w 24, 25

 

Prosimy o dostarczenie oferty cenowej do siedziby biura - pokój nr 2 do dnia 15.10.2025 do godz. 12:00 lub mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Spółdzielnia zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferenta jak i uznania, że zapytanie nie dało rezultatów bez podania przyczyny.

 

Dokumenty do pobrania:

1. Ogłoszenie

2. Wzór umowy

 

Biuro spółdzielni:

Spółdzielnia Mieszkaniowa
„Słoneczne Wzgórze”
ul. Elizy Orzeszkowej 4
25-435 Kielce

+48 41 331 13 57
+48 41 331 16 26

sekretariat@sloneczne-wzgorze.pl

Godziny pracy:

Poniedziałek 7.00-15.00
Wtorek 7.00-15.00
Środa 7.00-15.00
Czwartek 7.00-15.00
Piątek 7.00-15.00


ALARM
 - poza godzinami pracy

GPS: 50°88'82.9"N 20°64'99.5"E

Znajdź nas w Google Maps