Szanowni Państwo.
- Uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta – E|BOK!
Nowy system zastępuje wykorzystywany dotychczas system I-Czynsze.
- Dzięki szerszym możliwościom, pozwoli Państwu, poza sprawdzeniem salda, na usprawnienie komunikacji z Biurem Spółdzielni oraz śledzenie historii korespondencji, ogłoszeń i zmian czynszowych dotyczących Państwa mieszkania. Zapewnia również lepsze zabezpieczenie Państwa danych.
- Ze względu na zawarte w systemie dane wrażliwe, wymagana jest weryfikacja każdego użytkownika. W związku z powyższym, prosimy osoby zainteresowane korzystaniem E|BOK o pobranie z Biura Spółdzielni Loginu i Hasła do Państwa konta.
Dane logowania wydawane będą po weryfikacji prawa do lokalu na podstawie dokumentu tożsamości (Dowód osobisty, Prawo Jazdy, Paszport).

- Zapraszamy do Sekretariatu lub Działu Finansowo-Księgowego z dokumentem tożsamości.
W najbliższym tygodniu pracujemy w wydłużonych godzinach pracy (jeśli nie dotarł do Państwa kucz do altany śmietnikowej, zachęcamy do odwiedzin, aby załatwić 2 sprawy równocześnie).
Zapraszamy po dane dostępu do E|BOK i/lub odbiór klucza do altany śmietnikowej do Biura SM, ul. Orzeszkowej 4:
- poniedziałek 24.02. – godz. 7.00 – 16.30
- wtorek 25.02. – godz. 7.00 – 15.00
- środa 26.02. – godz. 7.00 – 15.00
- czwartek 27.02. – godz. 7.00 – 18.00
- piątek 28.02. – godz. 7.00 – 18.00