Aktualności

Informacje z naszego osiedla

Uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta – E|BOK!

Szanowni Państwo.
- Uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta – E|BOK!
Nowy system zastępuje wykorzystywany dotychczas system I-Czynsze.
- Dzięki szerszym możliwościom, pozwoli Państwu, poza sprawdzeniem salda, na usprawnienie komunikacji z Biurem Spółdzielni oraz śledzenie historii korespondencji, ogłoszeń i zmian czynszowych dotyczących Państwa mieszkania. Zapewnia również lepsze zabezpieczenie Państwa danych.
- Ze względu na zawarte w systemie dane wrażliwe, wymagana jest weryfikacja każdego użytkownika. W związku z powyższym, prosimy osoby zainteresowane korzystaniem E|BOK o pobranie z Biura Spółdzielni Loginu i Hasła do Państwa konta. 👉 Dane logowania wydawane będą po weryfikacji prawa do lokalu na podstawie dokumentu tożsamości (Dowód osobisty, Prawo Jazdy, Paszport).
- Zapraszamy do Sekretariatu lub Działu Finansowo-Księgowego z dokumentem tożsamości.

W najbliższym tygodniu pracujemy w wydłużonych godzinach pracy (jeśli nie dotarł do Państwa kucz do altany śmietnikowej, zachęcamy do odwiedzin, aby załatwić 2 sprawy równocześnie).
Zapraszamy po dane dostępu do E|BOK i/lub odbiór klucza do altany śmietnikowej do Biura SM, ul. Orzeszkowej 4:
- poniedziałek 24.02. – godz. 7.00 – 16.30
- wtorek 25.02. – godz. 7.00 – 15.00
- środa 26.02. – godz. 7.00 – 15.00
- czwartek 27.02. – godz. 7.00 – 18.00
- piątek 28.02. – godz. 7.00 – 18.00

Biuro spółdzielni:

Spółdzielnia Mieszkaniowa
„Słoneczne Wzgórze”
ul. Elizy Orzeszkowej 4
25-435 Kielce

+48 41 331 13 57
+48 41 331 16 26

sekretariat@sloneczne-wzgorze.pl

Godziny pracy:

Poniedziałek 7.00-15.00
Wtorek 7.00-15.00
Środa 7.00-15.00
Czwartek 7.00-15.00
Piątek 7.00-15.00


ALARM
 - poza godzinami pracy

GPS: 50°88'82.9"N 20°64'99.5"E

Znajdź nas w Google Maps